pühapäev, 31. august 2008







Õu jee,
mind huvitab portree

Kristina Viin "Valvab koletist". Müüdud. :)

õli, lõuend 100x 75

11 kommentaari:

ilves@metsas.ee ütles ...

müümata: http://aapoilves.blogspot.com/2008/02/loom-valvab-urrukat-tempera-akrl-1996.html

ilves@metsas.ee ütles ...

ja siis tuli veel selline sõna pähe, nagu keloteraapia

konnula contra ütles ...

Väga tark olen!
Hakkasin netist otsima, mida tähendab keloteraapia, mulle teatati, et

Sinu otsinguga - keloteraapia - ei sobinud ükski dokument

Järelikult on keloteraapia midagi sellist, mis dokumentidele ei sobi.

Ma viin, sa too ütles ...

:D hehehe.

Sa oled tõesti väga tark, Contra.

Ma viin, sa too ütles ...

Minu maal on Aapo maaliga hämmastavalt sarnane. Huvitav, milles asi? :O :)

Ma viin, sa too ütles ...

See maal kindlasti vabastab kelo kontrollitud ja tõsisest imagost. Noh, paar nööpi rohkem lahti kui tavaliselt.

Ma viin, sa too ütles ...

Ma päriselt ka ei spikerdanud sinu pealt, aapo. :)

Ma viin, sa too ütles ...

Aga noh, hull aeg vajab hulle maale.

Ma viin, sa too ütles ...

keloteraapia mõjus kosutavalt.

Ma viin, sa too ütles ...

njah. sellele maalile järgneb loodetavasti groteskne MEESTE SEERIA
vanadest peerudest :)

ilves@metsas.ee ütles ...

tahan kah vanaks peeruks

Valguse mäng

Valguse mäng töölaua kõrval. Ja hetke pärast ta juba kaduski.  Kujundan-illustreerin-küljendan Joanna luulekogu, peagi läheb trükki. ...