teisipäev, 17. oktoober 2017

Mu elu on sama halb, aga ma olen õnnelikum


Minge näitust vaatama!
"Mu elu on sama halb, aga olen õnnelikum." Avatud detsembrini Aparaaditehase restoranis Tartus, Kastani 42. 



"Käes on aeg tuua rahva ette Delegatsioon K viies ülevaatenäitus pealkirjaga "Mu elu on sama halb, aga ma olen õnnelikum".

Delegatsioon K koosneb neljast Tartuga seotud naiskunstnikust: Kairo, Kristina Viin, Kärt Rebane ja Kudrun Vungi.

Kairo ütleb ise, et eelmiseks ülevaatenäituseks suutis ta lõpetada vaid kaks maali ja vaevles olmeängistuse käes. Vahepeal on ta saanud rohkem maatoitu, päikesepaistet ja L-türoksiini. Pilte valmis pauhti 12, mitme näituse jagu, paljud uutest ripuvad praegugi Ruhnu rahvamajas. Kairo tänab möödunud aastat metseeni eest, kellele kuulub lõviosa eksponeeritud töödest. Elagu!

Kristina Viin on jätkanud illustreerimistöödega, aga õppinud ka hulgaliselt võõrkeeli ja sukeldunud orientalistikasse. Delegatsioon K mullusel ülevaatenäitusel rippunud Kristina töö põhjustas Tartu kunstielumaastikul eelmise aasta lõpus pisitormi veeklaasis, sellise armsa ja nunnu. Saavutuseks saab lugeda seda, et Kristina tegi oma esimese ja eduka raamatuküljenduse.

Kärt Rebane on viimase aasta jooksul "pööraselt, hardcore'ilt, märatsevalt, katustlennutavalt edevalt ja kuulsust ihaledes" üheksast viieni tööl käinud, vanem õde ja tädi olnud, kanu toitnud, käe kipsi kukkunud ning mõned asjaarmastaja maalid teinud.

Kudrun Vungi elu on läinud möödunuga võrreldes ülesmäge. Kudrun surfab õnnelainel ja küllap kajastub see ka tema dekoratiivsetes, värviküllastes piltides. Õitseb õnn, õitseb armastus ja õitsevad kaunid naised lõuendil."

(Tekst: Kärt Rebane. toim).

Kommentaare ei ole:

      Johannes Klimakusest, “Vooruste redelist”, pisarate annist ja armastusest   Kristina Viin           Õigeusu müstiline te...