neljapäev, 25. detsember 2008

Kas etv,tv3 või kanal2
ei oska isa valida
kallis, kas ma olen paks
küsib naine lalinal

nii juhtub alati
kui söödud
liiga palju salatit
ja verivorsti
venitatud kõhtu

sest käes on jõuluõhtu

*

"Mu pea on nagu
räbalaid täistopitud pesumasin,"
kirjutasin sulle.

Niisuguseid hulle
mõtteid sünnitab vaid öö,
mis unetuses trummi lööb.

Ent sinu vastus oli kasin:
"Oi,kui tore metafoor!"
Ah, ma olen sulle masin
või totter mänguasi,
mis ketrab mingit jama.
Ma tean,et sul on kama,
ent siiski-
komilfoo.

Eks tõmba uttu,argpüks.
Uju üle jõe, mis jääs.
Ja mis mulgi üle jääb,
"sest kes on üks,
on üks ka kahena,"
nagu ütles Üdi.
Milleks üldse kahelda.

Üdini villand on ühise
villa viljatust viltimisest,
millest sooja
ei saa kumbki looja.
Ei sina ega mina.


Ime muna,
ütles kana.

2 kommentaari:

ilves@metsas.ee ütles ...

me oleme
ilmselt sunnitud
su lülitama
ühe kometähelise
kirjandusrühmituse
koosseisu

Kristina Viin ütles ...

Ohhoo. Lahe.

      Johannes Klimakusest, “Vooruste redelist”, pisarate annist ja armastusest   Kristina Viin           Õigeusu müstiline te...