laupäev, 3. jaanuar 2009

Majanduslangus teeb kaineks.


(Kunstnikud omavahel)

Kristina:"Noh,mitu k-tähega päeva sul sel aastal kokku tuleb?"
Albert:"11 tuleb ära."
Kristina:"Siis oled sa ju edusamme teinud! Eelmisel aastal oli neid vist 4..."
Albert:"Nojah. Siin pole ka midagi imestada. Meil on ju majanduslangus ja sõpradel pole enam eriti raha, et niipalju õlut osta. Järgmisel aastal tuleb ilmselt veelgi rohkem k-tähega päevi. Oi-oi, palju rohkem!"

*k-tähega päev- ööpäev, mille jooksul Albert pole tilkagi alkoholi tarbinud.

2 kommentaari:

konnula contra ütles ...

Mingi arvutus näitab,et 50 aasta pärast on A-l ainult 1 eba-k päev. Aga teatavat kumulatsiooni arvestades võib see aeg hulga rutem kätte jõuda.


boagism on väga hea kinnitussõna

ilves@metsas.ee ütles ...

dorantu on kah üsna lahe

Mu elu on sama halb, aga ma olen õnnelikum

Minge näitust vaatama! "Mu elu on sama halb, aga olen õnnelikum." Avatud detsembrini Aparaaditehase restoranis Tartus, Kastan...