kolmapäev, 14. märts 2018

Magasin sisse

Jälle magasin sisse nagu laps. Eile ei jõudnud ladina keelde ega last lasteaeda viia. Täna sama lugu, lihtsalt miskipärast ei kuule äratuskella. Ei söö rahusteid ega unerohte.
Ja siis, kui ma püüan hingerahu leida, sest mu (eks)mees redutab juba pikemat aega suurest armumisest mu (eks)sõbranna korteris ja ees ootab lahku kolimine, helistavad mingid tüübid ja kutsuvad jooma. Mehed, mis teil viga on? Kui naisel on kehv periood ning ta on ilmselgelt haavatav, tuleb ta täis joota ning vaadata, kas õnnestub voodisse lohistada? Selle asemel, et näiteks head nõu anda. Proovima ju peab. Äkki midagi ikka näkkab. Ei, ma ei taha juua. Ma ei ole enam kahekümnene, mind ei huvita grupiviisiline enesehaletsemine.

Teiseks hakkas mingi tundmatu tegelane end mulle Facebooki chat´is jõuliselt seksorjaks pakkuma. Naiivselt võtsin sõbrakutse vastu, vaatasin, et normaalne tegelane, ilusad loodusfotod. Oli hiljuti mingil peol alasti ja põllega daame mitmel moel teenindanud ning neile rahuldust pakkunud, küsis, kas ka mina sooviksin omale orja. Aga ütles kohe ära, et tal on pisike riist. See-eest olevat aga ülihea keelekavend. Daamid olevat temaga väga rahul olnud. Vähemalt on aus. Ei keeruta. Lendab kohe asjaga peale. Lisaks pakuti Käskijannale ka rahaorjust, kolmandikku palgast mind orjata saamise eest. Mul olevat atraktiivne dominantne välimus. (Mida kõike enda kohta teada ei saa. Ja mina mõtlesin, et olen pigem selline õrnake. Või mine tea kah.) Ühesõnaga, võta keelekas ja väike riist ning kõik su rahamured on lahendatud. ei pea tööd otsima hakkama. Saad rahus usuteadust õppida ja tegeleda loominguga. Lased ennast vahepeal teenindada. Aga kuhu jääb ARMASTUS ja penetratsioon?
Kui Ori ennast juba näitama tahtis tulla, ma enam vastu kirjutada ei julgenud. Aitab kah naljast.

Sõbranna Kärt saadab mulle aeg-ajalt Jordan Petersoni videosid. Et ma olevat liiga "nice" ja "agreeable". Leebe. Pole ma agreeable midagi, mul on täiesti selgelt asjadest oma arvamus ja väljendan ennast tihti täiesti konkreetselt. Aga tõsi, püüan tihti vältida konflikte, et mitte saada haavatud. Palju sa jaksad piike rinnus kanda? Aare ütleb, et mul on sõdalase iseloom. Amatsoon. (Kuid haavatavam, kui välja paistab.) Sihikindel ja ei anna alla, kui miski juba pähe võetud on. Vaprust on. O arust kahurvägi. Võib-olla peakski siis armees teenima hoopis? :-D Leia rahu ja tasakaal.
Ometi pole absoluutselt tähtis, mida kellestki arvatakse. Olulised on meie teod, armastuse teod, haridus ja looming, mida keegi ei saa meilt ära võtta.

Kommentaare ei ole:

      Johannes Klimakusest, “Vooruste redelist”, pisarate annist ja armastusest   Kristina Viin           Õigeusu müstiline te...