reede, 4. detsember 2009

ma ei osanud ju minna
ilma kukkumata

vihmaraskes ilmas
jäävad õienupud puhkemata

arvasin et arm on mujal
aina põgeneb mu eest
armastus ei kasva mujal
kui vaid iseenda sees

6 kommentaari:

Joanna Ellmann ütles ...

See on endiselt yks väga hää lulk! :)

ilves@metsas.ee ütles ...

olen endiselt palju paremaid lugenud ;-)

Nuhvak ütles ...

I just love this. kõige parem, mida sinu omadest lugenud olen.

Kristina Viin ütles ...

ma tean, mida tähendab "jooma kukkuma", eile teadsin veel paremini, aga pigem tahaks vist ikkagi kuulutada, et "vaat kus nüüd alles kukkusin tööd rügama!!!" :)

ilves@metsas.ee ütles ...

härdusin, tegelikult on hea luuletus. nii, ma pean siia smaili kah panema, oot, millise? panen selle - :-}

Kristina Viin ütles ...

krt see ei ole mingi hindamisportaal!!!! Aga aitäh sellegipoolest!!! :D

elu on ilus, eks

      Johannes Klimakusest, “Vooruste redelist”, pisarate annist ja armastusest   Kristina Viin           Õigeusu müstiline te...