esmaspäev, 22. september 2008

Millegipärast olen ikka endast mõnevõrra vanemate inimeste poole hoidnud. Nendega on enamasti parem klapp kui omavanustega. Ma ei tea, miks see nii on. Ehk teie oskate öelda, miks see nii on, kes te mu netinurgakest aeg- ajalt loete? Mind tõmbavad pigem VALMIS inimesed. Võib- olla seetõttu, et olen ise veel nõnda poolik.

Lapsena ka eriti omavanustega ei mänginud. Selle asemel eelistasin vanamuttidega külapingil istuda ja nende heietusi kuulata. Enamasti on, jah, lähedasemad inimesed ikka minust vanemad. Need, kellega tekib vastastikune mõistmine. Pigem mehed kui naised. Meestega on lahedam suhelda. Mehe loomus on vahetum, konkreetsem. Naised on tihtipeale parajad keerutajad ja salakavalad. Ning naiste jutuvadad, nutulaulud kipuvad laiali valguma, pikale venima, aga pihku ei jää midagi. Nojah. Ehk olen ise ka selline. Naine. Vast seetõttu mehi hindangi. Kui TEISTSUGUSEID.

2 kommentaari:

konnula contra ütles ...

ma ei tea midagi psühhoanalüüsist ja muust sellisest, ma pakun lihtsalt, et võib-olla sellepärast, et see on lihtsalt nii juhtunud

et vanemate inimeste (kas ma kuulun ka juba sinna) seas oled trehvanud kõige lahedamaid inimesi

mäletan kunagi kui igal eestlasel pidi olema vähemalt üks soomlane kodustatud, mul isiklikult väga polnud ja ega ei tahtnud ka,

sest absoluutselt kõik soomlased, kellega mina kokku trehvasin, ajasid lolli purjus hülge möla

ja ma tegelikult kujundasin enda suhtumise kogu Soomemaa suhtes just selle järgi

mida näha ka mu luulest kohati, kus soomlastest juttu

Kristina Viin ütles ...

Sina ka, jaa.

      Johannes Klimakusest, “Vooruste redelist”, pisarate annist ja armastusest   Kristina Viin           Õigeusu müstiline te...