kolmapäev, 7. detsember 2011

"Omaeluloolisus: Kes ma olen?"

TKK galeriis Noorus: Omaeluloolisus: Kes ma olen?

Teisipäeval, 6. detsembril avati Tartu Kõrgema Kunstikooli galeriis
Noorus näitus "Omaeluloolisus: Kes ma olen?" Näituse
uurimisobjektiks on oma elu looks kirjutamine. Seda ülesannet täites
kerkivad esile erinevad, huvitavad, edasiviivad küsimused, kuid peamiseks
on ja jääb: kes ma olen?
Elulookirjutus (inglise keeles: life writing studies) on praktika, mis
mängib suurt ja olulist rolli kultuuri toimimismehhanismina. Kirjutatud
ehk fikseeritud tekst on meedium, mõistmaks maailmas toimuvat ja toimivat.
Tekstiks võib olla nii kirjatähtede formaat, kui ka visuaal: video, foto
või heli. Tekst on kui keha, (kes) mis suhtleb mänglevalt, jutustavalt või
hoopiski ilma sõnadeta.
Olen elu-uurija. Elu kui selle protsessi eksploratsiooni avastaja
ja kinnipüüdja. Külmutatud mälestushetked (i.k. frozen memories) on võtnud
omale uue elu - siin, galerii pinnal, seinal - kirjas, pildis, -
ütleb näituse kuraator Kristina Kivirand näitust iseloomustades.

Näitusel osalevad kunstnikud: Inge Baauw, Margot Kask, Kristina Kivirand,
Veiko Klemmer, Paavo Käämbre, Wim Lamboo, Kristina Viin ja Nina Potrykis.



Näituse kuraator on Kristina Kivirand.

Näitus on avatud kuni 23. detsembrini.
Galerii Noorus asub Tartus, Riia 11 ja on avatud T-L kl 12-19. Näituse
külastamine on tasuta.

Kommentaare ei ole:

      Johannes Klimakusest, “Vooruste redelist”, pisarate annist ja armastusest   Kristina Viin           Õigeusu müstiline te...